utorok 15. augusta 2023

Veľký Meder


Po príchode na miesto, kde stojí socha sv. Jána Nepomuckého vo Veľkom Mederi, ma prekvapilo zistenie, že socha je za nepriehľadným plotom na súkromnom pozemku. Keď som sochu pred vycestovaním našla na mape Google, bola viditeľná za priehľadným plotom. V súčasnosti si ju niekto "sprivatizoval". Pozemok, na ktorom socha stojí, vraj patrí farskému úradu. Keďže som nižšieho vzrastu, mala som problém sochu vôbec vidieť, nie to ešte poriadne vyfotiť. Naviac mi k šťastiu neprial ani čas, kedy som tam bola. Slnko neskorého popoludnia mi svietilo rovno do objektívu. Bola som vo Veľkom Mederi dvakrát, ale s podobným (ne)úspechom. V budúcnosti nebude pravdepodobne sochu ponad plot už vôbec vidieť, lebo ako je z jednej fotografii viditeľné, sú pred  ňou posadené stromčeky.









 Takto bolo kedysi vidieť sochu, fotka z Google mapy.

 

  


POZRI AJ NA MAPE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára