streda 22. mája 2019

Dunajská Lužná


Kaplnka so soškou sv. Jána Nepomuckého v Dunajskej Lužnej sa nachádza na konci Jánošíkovskej ulice len kúsok od hrádze a cyklistického chodníka smerom na Kalinkovo.











klik



2 komentáre:

  1. Danielko!
    Bardzo pomysłowy blog.
    Jestem nim zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Lucja!
    Zanechala si na tomto blogu prvý komentár! Vlastne prvé dva komentáre. Ďakujem!
    Blog nie je známy a neviem, ako by som ho mala propagovať. Najprv som fotky sôch Jana Nepomuckého ukladala v zbierke na Google+, po zrušení G+ som založila tento blog.
    Tu píšem, ako som vlastne začala fotiť tieto sochy. https://svatyjannepomucky.blogspot.com/p/blog-page.html

    U mňa to nie je z náboženského hľadiska. U mňa je hľadanie a fotenie sôch dôvodom na to, aby som cestovala, spoznávala nové miesta. Veľa sôch sa mi podarilo vyfotiť vďaka mojej ďalšej záľube - bicyklovaniu.

    OdpovedaťOdstrániť