utorok 16. júna 2020

Kopčany


V juhozápadnej časti obce Kopčany, kam som išla len podľa intuície, som našla túto sochu sv. Jána Nepomuckého. Údaje, ktoré som si predtým zisťovala na internete, som asi pochopila nesprávne, alebo sú tak nezmyselne napísané. V Kopčanoch dnes o žiadnom pivovare obyvatelia ani netušia, preto som sa ľudí zbytočne vypytovala. Odhliadnuc od toho, že asi dosť veľkú časť obyvateľstva tam tvorí naša jedna menšina. Jeden z nich ma namiesto k pivovaru poslal smerom ku krčme 😝 Nakoniec to ani nebolo až tak nesprávne, lebo odtiaľ som sa pustila už sama smerom k soche.

Našťastie, ako som už napísala, moja intuícia ma priviedla správne a bola som celkom prekvapená, kde sa socha nachádza. Tam by som ju určite nečakala.









 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára