sobota 30. marca 2019

Nemčice


Zatiaľ prvá socha Nepomuckého, pri ktorej som nestála blízko, ale vyfotila som ju z idúceho autobusu cestou z Topoľčian do Piešťan. Sochu som videla v obci Nemčice. Keďže som z internetu zistila, že obcí s názvom Nemčice je aj v Čechách dosť (Němčice) a v mnohých z nich je aj socha Nepomuckého,  upresňujem, že táto je v okrese Topoľčany. K soche som nenašla žiadne informácie. Musím k nej poznamenať, že sa mi ani trochu nepáči, kde stojí. Hlavne tá smetná nádoba v jej blízkosti mi dosť prekáža.







30. marca 2019


Doplnené .1 apríla.2022


Cez obec Nemčice som išla viackrát, ale z idúceho auta som nikdy sochu nevidela. Až pri poslednom fotovýlete v topoľčianskom okrese som ju konečne našla. Nič sa nezmenilo. Odpadková nádoba je pri soche naďalej a prístup k soche je dosť zlý. Mala som ešte aj tú smolu, že pri fotografovaní mi svietilo slnko priamo do objektívu.  Socha by si podľa mňa zaslúžila určite vhodnejšie umiestnenie.

 


 


 


 

 POZRI AJ NA MAPE

 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára